

Hexited to startup tworzący innowacyjne rozwiązanie, pomagające chronić pola uprawne przed ptakami. Ma ono na celu redukcję strat wynikających z aktywności ptaków, np. zjadania plonów, ziaren oraz zanieczyszczania upraw odchodami. Polega ono na zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji, które wykrywają obecność ptaków i odstraszaniu ich za pomocą autonomicznych dronów. Pomysł ten wykorzystuje ciągłe przetwarzanie obrazu z kamery, algorytmy uczenia maszynowego oraz głębokie sieci neuronowe. System analizuje zachowanie ptaków, ustala ich lokalizację przestrzenną i sprawdza stopień zagrożenia uprawy na podstawie wyuczonych w ramach procesu wzorców. Dodatkowo rozwiązanie to umożliwia analizę pozyskanych danych poprzez automatycznie generowane raporty oraz prezentację statystyk w formie graficznej.
Akcydensy
Nasza agencja kreatywna stworzyła dla Hexited m.in. projekty akcydensów: papieru firmowego wraz z kopertami, a także wizytówek i identyfikatorów. Każdy z nich utrzymany jest w spójnej stylistyce – kolorystyka ograniczona jest do czerni oraz bieli, zgodnie z kolorystyką wybraną dla marki, a kształty użyte w projektach nawiązują do sygnetu. Projekty z założenia miały być przede wszystkim przejrzyste i minimalistyczne.

Social Media
Projekt graficzny postów na Facebooka oraz Instagrama zawiera elementy, które mają wywoływać silne skojarzenia z nowoczesną technologią, stosowaną w działalności firmy. Dla urozmaicenia i przyciągnięcia większej uwagi odbiorców, poza kolorami marki, dodatkowo użyta została barwa niebieska. Wykorzystany w projekcie heksagon, wywodzący się z logo firmy, ma kojarzyć się z lądowiskiem dla drona lub też terenem, który jest przez niego monitorowany. Z kolei litera „H” wewnątrz sygnetu, wykorzystanego także w naszych szablonach, poza nazwą marki ma kojarzyć się właśnie z bezzałogowym statkiem powietrznym – lądującym lub też nadzorującym określony obszar.

W ramach współpracy Huge Voice z Hexited powstała także strona do czasopisma branżowego Jagodnik, skierowanego do producentów roślin jagodowych, którzy są głównymi odbiorcami technologii firmy. Zaprojektowana strona opisuje działalność i założenia startupu, zachęcając czytelników do kontaktu z firmą. Projekt ten jest spójny ze wspomnianym szablonem do Social Mediów pod względem użytych kolorów oraz wykorzystanych w nim elementów graficznych.
