BLOG

praktyczna wiedza i subiektywne spojrzenie na komunikację marki

Marka w startupie. Jak stworzyć i wykreować jej wizerunek?

Marka w startupie. Jak stworzyć i wykreować jej wizerunek?

Wykreowanie wizerunku marki wymaga czasu oraz przemyślanych i konsekwentnych działań. Tymczasem startupy charakteryzują się dużą dynamiką oraz brakiem doświadczenia, a do tego zazwyczaj muszą działać pod presją czasu. Jakie elementy muszą być spełnione, by, mimo utrudnionych warunków, wykreować spójny wizerunek?

czytaj dalej
Komunikacja 360° – co to jest?

Komunikacja 360° – co to jest?

Przez natłok informacji docierających do konsumentów na co dzień, warto zadbać o to, żeby komunikaty wysyłane przez naszą markę wychodziły z jak największej ilości źródeł. Zwiększa to szansę na skuteczną komunikację. Wykorzystanie w strategii marki wielu metod dotarcia do potencjalnych klientów jest fundamentem komunikacji 360°.

czytaj dalej
48 h w Clubhouse. Nasze wnioski dla biznesu i startupów.

48 h w Clubhouse. Nasze wnioski dla biznesu i startupów.

Kalifornijski VC Founder Andreessen Horovitz (inaczej AH Capital Management), który zainwestował m.in. w Twittera, Skype, AirBnB i Medium, wycenił Clubhouse - apkę do interakcji w formacie audio - na 1 miliard dolarów. Andrew Chen, partner VC, pisze na swoim blogu, że...

czytaj dalej
Podsumowanie roku 2020 w branży Public Relations

Podsumowanie roku 2020 w branży Public Relations

Stowarzyszenie Agencji Public Relations poprosiło agencje członkowskie o podsumowanie 2020. roku w branży Public Relations. To był szczególny i wyjątkowy rok, w którym niektóre firmy odnalazły się lepiej, inne gorzej. Bez wątpienia też kolejne 24 miesiące będą wyzwaniem dla branży PR. W ramach realizowanego przez SAPR cyklu „Poznaj nasze firmy” odpowiadamy, dlaczego zdecydowaliśmy się na tę branżę, które kampanie zasługują na uznanie oraz z czym przyjdzie nam się mierzyć w najbliższym czasie.

czytaj dalej
Integracja komunikacji marketingowej

Integracja komunikacji marketingowej

Spójne pod względem treści komunikowanie się z rynkiem, wskazywane jest jako warunek zbudowania silnej marki. Równolegle, w praktyce działań marketingowych i brandingowych obserwowane są zjawiska: outsourcingu, wirtualizacji, digitalizacji, przechodzenia na formy współpracy sieciowej pomiędzy firmami itp. Menedżerowie marki otwierają się coraz bardziej na współpracę z agencjami, doradcami, influencerami, freelancerami itp.

czytaj dalej

Chcesz więcej wiedzy?

Zapraszamy na wydarzenia, webinaria, szkolenia których jesteśmy organizatorami, współorganizatorami i gośćmi w charakterze ekspertów.

Obserwuj nasze social media

wybrane

wydarzenia

Startup School

cykl szkoleń przygotowujących do stworzenia i wdrożenia własnego pomysłu biznesowego 

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Cykliczne wydarzenie promujące przedsiębiorczość

Startup Weekend

Zaprojektuj zwój biznes w 24 godziny i dobierz zespół do jego wdrożenia

Chcesz by Twoja marka przemówiła potężnym głosem?

Agencja kreatywna

Huge Voice

ul. S. Moniuszki 11
35-015 Rzeszów

Kontakt

17 770 73 27
+48 795 949 030
[email protected]

Profile naszej agencji

Należymy do stowarzyszeń:

       

HugeVoice sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, 35-015, ul. Stanisława Moniuszki 11, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000873537, NIP 8133848638, REGON 38768912500000, wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.