BLOG

praktyczna wiedza i subiektywne spojrzenie na komunikację marki

Pitching to też marketing

Pitching to też marketing

Bardzo istotnym elementem w rozwoju każdego startupu są prezentacje pomysłu biznesowego. Są one pierwszym krokiem do zdobycia finansowania, które umożliwi dalszy rozwój firmy. Tylko jak się do nich przygotować?

czytaj dalej
Współpraca agencji kreatywnej ze startupem

Współpraca agencji kreatywnej ze startupem

Podstawowym wyzwaniem komunikacyjnym dla startupów oraz innowacyjnych firm jest mówienie o tym, czym się zajmują w sposób precyzyjny i jednocześnie zrozumiały dla odbiorców. Prowadzenie komunikacji marketingowej w takim wypadku warto przekazać agencji, która dobrze to rozumie.

czytaj dalej
Czym zajmuje się agencja kreatywna?

Czym zajmuje się agencja kreatywna?

Istnieją różne typy agencji, które łączy ogólna idea pomagania klientom w komunikacji marketingowej. Przykładami są agencje: marketingowe, reklamowe, PR, interaktywne, digitalowe czy np. brandingowe. Specyficzną kategorią, która wymyka się często tradycyjnym klasyfikacjom, są agencje kreatywne.

czytaj dalej
Marka w startupie. Jak stworzyć i wykreować jej wizerunek?

Marka w startupie. Jak stworzyć i wykreować jej wizerunek?

Wykreowanie wizerunku marki wymaga czasu oraz przemyślanych i konsekwentnych działań. Tymczasem startupy charakteryzują się dużą dynamiką oraz brakiem doświadczenia, a do tego zazwyczaj muszą działać pod presją czasu. Jakie elementy muszą być spełnione, aby wykreować dla nich spójny wizerunek?

czytaj dalej
Komunikacja 360° – co to jest?

Komunikacja 360° – co to jest?

Przez natłok informacji docierających do konsumentów na co dzień, warto zadbać o to, żeby komunikaty wysyłane przez naszą markę wychodziły z jak największej ilości źródeł. Zwiększa to szansę na skuteczną komunikację. Wykorzystanie w strategii marki wielu metod dotarcia do potencjalnych klientów jest fundamentem komunikacji 360°.

czytaj dalej
48 h w Clubhouse. Nasze wnioski dla biznesu i startupów.

48 h w Clubhouse. Nasze wnioski dla biznesu i startupów.

Kalifornijski VC Founder Andreessen Horovitz (inaczej AH Capital Management), który zainwestował m.in. w Twittera, Skype, AirBnB i Medium, wycenił Clubhouse - apkę do interakcji w formacie audio - na 1 miliard dolarów. Andrew Chen, partner VC, pisze na swoim blogu, że...

czytaj dalej
Podsumowanie roku 2020 w branży Public Relations

Podsumowanie roku 2020 w branży Public Relations

Stowarzyszenie Agencji Public Relations poprosiło agencje członkowskie o podsumowanie 2020. roku w branży Public Relations. To był szczególny i wyjątkowy rok, w którym niektóre firmy odnalazły się lepiej, inne gorzej. Bez wątpienia też kolejne 24 miesiące będą wyzwaniem dla branży PR. W ramach realizowanego przez SAPR cyklu „Poznaj nasze firmy” odpowiadamy, dlaczego zdecydowaliśmy się na tę branżę, które kampanie zasługują na uznanie oraz z czym przyjdzie nam się mierzyć w najbliższym czasie.

czytaj dalej

Chcesz więcej wiedzy?

Zapraszamy na wydarzenia, webinaria, szkolenia których jesteśmy organizatorami, współorganizatorami i gośćmi w charakterze ekspertów.

Obserwuj nasze social media

wybrane

wydarzenia

Startup School

cykl szkoleń przygotowujących do stworzenia i wdrożenia własnego pomysłu biznesowego 

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości

Cykliczne wydarzenie promujące przedsiębiorczość

Startup Weekend

Zaprojektuj zwój biznes w 24 godziny i dobierz zespół do jego wdrożenia

Chcesz by Twoja marka przemówiła potężnym głosem?

Agencja kreatywna

Huge Voice

ul. S. Moniuszki 11
35-015 Rzeszów

Profile naszej agencji

Należymy do stowarzyszeń:

       

HugeVoice sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, 35-015, ul. Stanisława Moniuszki 11, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000873537, NIP 8133848638, REGON 38768912500000, wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.