BLOG
praktyczna wiedza i subiektywne spojrzenie na komunikację marki
Jak zaprojektować dobre logo?
Logo jest niezwykle ważnym elementem identyfikacji wizualnej firmy. Dobrze zaprojektowane, powoduje, że odbiorcy łatwo rozpoznają znak i kojarzą go z daną marką, a także jej produktami i usługami. Co składa się na proces projektowania i jakie warunki powinno spełniać dobre logo?
Pitching to też marketing
Bardzo istotnym elementem w rozwoju każdego startupu są prezentacje pomysłu biznesowego. Są one pierwszym krokiem do zdobycia finansowania, które umożliwi dalszy rozwój firmy. Tylko jak się do nich przygotować?
Współpraca agencji kreatywnej ze startupem
Podstawowym wyzwaniem komunikacyjnym dla startupów oraz innowacyjnych firm jest mówienie o tym, czym się zajmują w sposób precyzyjny i jednocześnie zrozumiały dla odbiorców. Prowadzenie komunikacji marketingowej w takim wypadku warto przekazać agencji, która dobrze to rozumie.
Czym zajmuje się agencja kreatywna?
Istnieją różne typy agencji, które łączy ogólna idea pomagania klientom w komunikacji marketingowej. Przykładami są agencje: marketingowe, reklamowe, PR, interaktywne, digitalowe czy np. brandingowe. Specyficzną kategorią, która wymyka się często tradycyjnym klasyfikacjom, są agencje kreatywne.
Kryzysy w mediach społecznościowych – jak nimi zarządzać?
Kryzysy w mediach społecznościowych rządzą się swoimi prawami, dlatego czasem trudno zapanować nad przebiegiem niechcianej sytuacji. Jak należy podejmować działania naprawcze, aby odbudować wizerunek organizacji?
Marka w startupie. Jak stworzyć i wykreować jej wizerunek?
Wykreowanie wizerunku marki wymaga czasu oraz przemyślanych i konsekwentnych działań. Tymczasem startupy charakteryzują się dużą dynamiką oraz brakiem doświadczenia, a do tego zazwyczaj muszą działać pod presją czasu. Jakie elementy muszą być spełnione, aby wykreować dla nich spójny wizerunek?
Komunikacja 360° – co to jest?
Przez natłok informacji docierających do konsumentów na co dzień, warto zadbać o to, żeby komunikaty wysyłane przez naszą markę wychodziły z jak największej ilości źródeł. Zwiększa to szansę na skuteczną komunikację. Wykorzystanie w strategii marki wielu metod dotarcia do potencjalnych klientów jest fundamentem komunikacji 360°.
48 h w Clubhouse. Nasze wnioski dla biznesu i startupów.
Kalifornijski VC Founder Andreessen Horovitz (inaczej AH Capital Management), który zainwestował m.in. w Twittera, Skype, AirBnB i Medium, wycenił Clubhouse - apkę do interakcji w formacie audio - na 1 miliard dolarów. Andrew Chen, partner VC, pisze na swoim blogu, że...
Jak zbudować rozpoznawalność startupu przez markę osobistą foundera w 3 krokach
We współczesnym market(r)ingu wygrywają osobowości. Przytłoczeni nadmiarem komunikatów użytkownicy mediów wyławiają z sieci swoich wybrańców: ludzi, którzy ujmują wiedzą, doświadczeniem i autentycznością.
RE: Facebook, czyli aktualizowany wpis o fejsbukowych modernizacjach
Ah, ten Facebook. Tu coś usunie, tam doda, a resztę przemaluje. Co na to Twój fanpage na Facebooku? Jeśli prowadzisz fanpage na Facebooku swojej firmy, to jesteś w dobrym miejscu. Publikujemy tu miesięczne podsumowania najważniejszych zmian, które prędzej czy później...
Chcesz więcej wiedzy?
Zapraszamy na wydarzenia, webinaria, szkolenia których jesteśmy organizatorami, współorganizatorami i gośćmi w charakterze ekspertów.

Obserwuj nasze social media
wybrane
wydarzenia

Startup School
cykl szkoleń przygotowujących do stworzenia i wdrożenia własnego pomysłu biznesowego

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
Cykliczne wydarzenie promujące przedsiębiorczość

Startup Weekend
Zaprojektuj zwój biznes w 24 godziny i dobierz zespół do jego wdrożenia
Chcesz by Twoja marka przemówiła potężnym głosem?
Agencja kreatywna
Huge Voice
ul. S. Moniuszki 11
35-015 Rzeszów
HugeVoice sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, 35-015, ul. Stanisława Moniuszki 11, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000873537, NIP 8133848638, REGON 38768912500000, wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.
