BLOG
praktyczna wiedza i subiektywne spojrzenie na komunikację marki
Rebranding. Kiedy zdecydować się na zmianę wizerunku marki?
Zmiana słynnego logo Twittera, odświeżony system wizualny Warszawy, czy nowy znak graficzny Citroena. Co jakiś czas docierają do nas informacje o dużych zmianach w wizerunkach znanych marek. Część z nich zapada nam w pamięć jako nieudane przedsięwzięcie, które spotyka...
KEY VISUAL. Czy Twoja firma go potrzebuje?
Zakładasz firmę i zastanawiasz się jakich projektów potrzebujesz do sprawnego funkcjonowania? W pierwszej kolejności na myśl przychodzi opracowanie nazwy, zaprojektowanie logo, następnie powstanie strony internetowej, kilku grafik i ulotek. “Powinno działać” –...
Projektowanie stron internetowych. Czy Twoja witryna jest dostępna dla wszystkich użytkowników?
Oceniając stronę internetową prawdopodobnie w pierwszej kolejności skupiamy się na jej wizualno estetycznych atutach. Priorytetem jest również odpowiednie przedstawienie wszystkich istotnych informacji, które jak najlepiej zaprezentują markę i usługi. Wyobraź sobie...
Stwórz logo w 5 minut
“Stwórz logo w kilka sekund” – takimi nagłówkami przyciągają klientów reklamy programów zawierających funkcje sztucznej inteligencji. Rozwiązanie wydaje się szybkie i przede wszystkim tanie. Co może pójść nie tak?
Jak zaprojektować dobre logo?
Logo jest niezwykle ważnym elementem identyfikacji wizualnej firmy. Dobrze zaprojektowane, powoduje, że odbiorcy łatwo rozpoznają znak i kojarzą go z daną marką, a także jej produktami i usługami. Co składa się na proces projektowania i jakie warunki powinno spełniać dobre logo?
Pitching to też marketing
Bardzo istotnym elementem w rozwoju każdego startupu są prezentacje pomysłu biznesowego. Są one pierwszym krokiem do zdobycia finansowania, które umożliwi dalszy rozwój firmy. Tylko jak się do nich przygotować?
Współpraca agencji kreatywnej ze startupem
Podstawowym wyzwaniem komunikacyjnym dla startupów oraz innowacyjnych firm jest mówienie o tym, czym się zajmują w sposób precyzyjny i jednocześnie zrozumiały dla odbiorców. Prowadzenie komunikacji marketingowej w takim wypadku warto przekazać agencji, która dobrze to rozumie.
Czym zajmuje się agencja kreatywna?
Istnieją różne typy agencji, które łączy ogólna idea pomagania klientom w komunikacji marketingowej. Przykładami są agencje: marketingowe, reklamowe, PR, interaktywne, digitalowe czy np. brandingowe. Specyficzną kategorią, która wymyka się często tradycyjnym klasyfikacjom, są agencje kreatywne.
Kryzysy w mediach społecznościowych – jak nimi zarządzać?
Kryzysy w mediach społecznościowych rządzą się swoimi prawami, dlatego czasem trudno zapanować nad przebiegiem niechcianej sytuacji. Jak należy podejmować działania naprawcze, aby odbudować wizerunek organizacji?
Marka w startupie. Jak stworzyć i wykreować jej wizerunek?
Wykreowanie wizerunku marki wymaga czasu oraz przemyślanych i konsekwentnych działań. Tymczasem startupy charakteryzują się dużą dynamiką oraz brakiem doświadczenia, a do tego zazwyczaj muszą działać pod presją czasu. Jakie elementy muszą być spełnione, aby wykreować dla nich spójny wizerunek?
Chcesz więcej wiedzy?
Zapraszamy na wydarzenia, webinaria, szkolenia których jesteśmy organizatorami, współorganizatorami i gośćmi w charakterze ekspertów.
Obserwuj nasze social media
wybrane
wydarzenia
Startup School
cykl szkoleń przygotowujących do stworzenia i wdrożenia własnego pomysłu biznesowego
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
Cykliczne wydarzenie promujące przedsiębiorczość
Startup Weekend
Zaprojektuj zwój biznes w 24 godziny i dobierz zespół do jego wdrożenia
Agencja kreatywna
Huge Voice
ul. S. Moniuszki 11
35-015 Rzeszów
HugeVoice sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, 35-015, ul. Stanisława Moniuszki 11, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000873537, NIP 8133848638, REGON 38768912500000, wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.