Łańcuckie Sady to firma zajmująca się dystrybucją innowacyjnych, autonomicznych automatów vendingowych do wyciskania i sprzedaży soku jabłkowego. Urządzenia te są innowacyjne na skalę Europy i świata – różnią się od tradycyjnych automatów tego typu. Sok przygotowywany jest „na oczach klienta” dzięki szerokiej witrynie z widokiem na wnętrze. Dzięki temu odbiorca ma pewność, że napój jest naprawdę świeży i nie zawiera sztucznych dolewek. Dużą zaletą automatów jest również możliwość zdalnego zarządzania oraz system automatycznego samooczyszczania i dezynfekcji.

 

W ramach współpracy z Łańcuckimi Sadami stworzyliśmy szablon prezentacji biznesowej, która ma na celu przybliżyć markę oraz produkt potencjonalnemu inwestorowi. Przed rozpoczęciem opracowania graficznego odbyliśmy z klientem dwa spotkania warsztatowe, na których dokładnie poznaliśmy oferowany produkt. Istotą współpracy było stworzenie spójnej, logicznej i uwypuklającej najważniejsze zagadnienia prezentacji, a także przygotowanie do wygłoszenia jej przed inwestorem.
Poszczególne slajdy dotyczą m.in. modelu biznesowego, opisują konkurencję, nakreślają problem oraz zarysowują rynek vendingowy w Polsce. Ponadto prezentacja zawiera opisy i cechy automatów vendingowych oraz opisuje sposób ich działania.

 

Zaprojektowany przez nas pitch deck wyróżnia się spójną, jednolitą oprawą graficzną. Wszystkie slajdy łączy wspólna kolorystyka, proste kształty oraz nowoczesny styl, wzbogacony atrakcyjnymi, przykuwającymi uwagę zdjęciami. Projekt utrzymany jest w ciemnej kolorystyce, kojarzącej się ze stabilnością i elegancją. Kolorem dopełniającym, stanowiącym delikatny akcent, jest jasna zieleń, która utożsamiana jest z naturą oraz świeżością. Każdy slajd został stworzony z dbałością o najdrobniejszy szczegół, przez co całość jest przejrzysta i przemyślana. Prezentacja została wzbogacona o spójne infografiki i wykresy, dzięki którym odbiorca może szybko przyswoić i zrozumieć kluczowe informacje.