
O PROJEKCIE
Mediprintic to zespół inżynierów, który zrewolucjonizował leczenie urazów przedramienia. Firma stworzyła innowacyjną ortezę, która dzięki skanowaniu 3D jest idealnie dopasowana do ręki pacjenta. To doskonały zamiennik gipsu, jednak lżejszy i bardziej wygodny, a jednocześnie zapewniający odpowiednie usztywnienie. Konstrukcja ortezy pozwala na swobodne poruszanie i wykonywanie codziennych czynności, a okres rekonwalescencji jest znacznie krótszy niż w przypadku tradycyjnych metod leczenia.
REALIZACJE
Prace dla tego klienta objęły opracowanie graficzne akcydensów firmowych i innych materiałów promocyjnych, takich jak: ulotka, teaser inwestycyjny, szablon prezentacji, szablon postów i coverów na Social Media oraz gadżety reklamowe. Paleta kolorystyczna rozszerzona została o pastelowy odcień koloru niebieskiego, by w subtelny sposób nawiązać do lekkości i wygody produktu. Barwy zastosowane w logo doskonale oddają charakter marki oraz branży medycznej. Przy tworzeniu graficznych elementów dekoracyjnych bazowano na kształcie i kolorystyce sygnetu. Wykorzystanie tego samego motywu we wszystkich projektach zapewnia jasność i ciągłość przekazu.
Prezentacja firmowa
Szablon prezentacji został zaprojektowany w oparciu o identyfikację wizualną marki. Prace nad tym projektem objęły stworzenie piktogramów i infografik, zmianę kolorystyki, wprowadzenie elementów graficznych oraz zdjęć dopasowanych do charakteru marki. W ramach współpracy wsparliśmy w merytorycznym ułożeniu struktury pitch decku, którego celem jest prezentacja modelu biznesowego i rozwiązania Mediprintic przed inwestorami.

Akcydensy firmowe
Tworząc akcydensy firmowe, zadbaliśmy o hierarchię i czytelność informacji zawartych w projektach. Aranżacja komponentów graficznych umożliwia wyeksponowanie logo, które stanowi fundament dla całości wizualnej marki. Dobór fontu do akcydensów firmowych podyktowany był jego czytelnością i dostępnością.
Wizytówka
Papier firmowy i teczka
Ulotka
Tekst zamieszczony w ulotce uzupełniony został o przykuwające uwagę zdjęcia produktowe, które odgrywają główną rolę w projekcie. Całość kompozycji dopełniają kształty bazujące na logo, wykorzystane także w pozostałych materiałach.
Social Media
Na potrzeby kampanii reklamowych w Social Media realizowanych przez naszą agencję, podjęliśmy się opracowania graficznego szablonu postu. Położyliśmy nacisk na wykorzystanie zdjęć, które stanowią najważniejszy element w całej kompozycji. Dzięki takiemu podejściu jeden wzór nadaje się do wielokrotnego zastosowania, a całość prowadzonej komunikacji jest bardzo spójna i dopasowana do potrzeb klienta.

