
EKO KŁOS Centrum Ogrodniczo-Budowlane to sklep specjalizujący się w sprzedaży artykułów rolniczych i ogrodowych, jak również materiałów i akcesoriów budowlanych oraz różnego rodzaju produktów o charakterze przemysłowym.
EKO KŁOS Centrum Ogrodniczo-Budowlane to sklep specjalizujący się w sprzedaży artykułów rolniczych i ogrodowych, jak również materiałów i akcesoriów budowlanych oraz różnego rodzaju produktów o charakterze przemysłowym.

Logo
Oprócz stworzenia strategii komunikacji dla marki Eko Kłos, zostaliśmy poproszeni o redesign logo, aby lepiej wpisywało się w obecne standardy estetyczne. W odświeżonej wersji logo wyrażenie „Sp. z o.o.” zastąpiliśmy taglinem „Centrum Ogrodniczo-Budowlane”, dzięki czemu odbiorca nie ma żadnych wątpliwości, czego dotyczy profil działalności firmy. Zaprojektowany przez nas, zamknięty w kwadracie sygnet przedstawia ceglany mur oraz pola lub łąki, które bezpośrednio nawiązują do profilu firmy. Ściana z cegieł to część sygnetu nawiązująca do branży budowlanej, natomiast łuki kojarzą się z polami, odnosząc się do działalności ogrodniczo-rolniczej.

Paleta kolorystyczna
W identyfikacji marki Eko Kłos wykorzystano połączenie koloru pomarańczowego, zielonego i grafitowego. Zostały one dobrane na podstawie działalności firmy, mają kojarzyć się zarówno z branżą budowlaną, jak i ogrodniczo-rolniczą. Kolor pomarańczowy przyciąga uwagę, kojarząc się ze świeżością i energią – ma tu symbolizować budownictwo. Kolor zielony działa uspokajająco, a także kojarzony jest z siłą i wzrostem, nawiązując przy tym do działalności rolniczej. Kolor grafitowy przez swoją neutralność nadaje stabilności i pewności.

Typografia
Użyty w logo font o geometrycznych kształtach zapewnia czytelność i koresponduje z wybranym znakiem graficznym, ale także podkreśla solidność marki. Poza fontem Poppins użytym w logo określiliśmy współgrający z nim font uzupełniający – Open Sans.

Akcydensy
Po opracowaniu logo dla marki Eko Kłos nasza agencja kreatywna zajęła się projektem akcydensów, takich jak: wizytówki, papier firmowy i wizualizacja flagi reklamowej. Wszystkie projekty utrzymane są w spójnej stylistyce i kolorystyce i zawierają elementy pojawiające się w sygnecie.

Social Media
Dodatkowo dla marki Eko Kłos opracowaliśmy szablony postów do wykorzystania w Social Mediach. Wykonując projekt wzięliśmy pod uwagę różne serie postów oparte na odmiennych typach treści, które firma chciałaby prezentować na swoim profilu (posty związane z asortymentem, konkretne posty produktowe, czy też posty informacyjne).

