
FIGIELA Centrum Agrotechniczne to miejsce stworzone z myślą o pasjonatach rolnictwa i ogrodnictwa. Jest to sklep oferujący zarówno produkty o przeznaczeniu rolniczym, takie jak: części zamienne do maszyn specjalistycznych, smary i oleje, jak i artykuły ogrodnicze: podłoża, korę i kamyki ozdobne, elementy dekoracyjne oraz różnego rodzaju akcesoria.
Nazwa i logo
W przypadku FIGIELI marka była tworzona praktycznie od zera. Nazwa i logo dostosowane zostały do specyfiki firmy. Istotnym warunkiem kreowania marki było znalezienie nazwy polsko brzmiącej, dostępnej jako domena internetowa z podstawowymi rozszerzeniami.
W ramach współpracy firmy z naszą agencją 360° powstał znak graficzny o prostej, wyrazistej formie. Autorska, minimalistyczna typografia nadaje znakowi atrakcyjność przy jednoczesnym zachowaniu jego czytelności.






Jako Huge Voice nie zaprzestaliśmy na powyższych działaniach. Dla marki FIGIELA zaprojektowaliśmy także szablony postów na Facebooka, które również utrzymane są w kolorystyce firmowej, a wykorzystane na nich kształty i zaokrąglenia nawiązują do sygnetu. Zostały one podzielone na spójne serie – zależnie od prezentowanych treści stosowane są szablony: produktowy, informacyjny oraz z ciekawostkami.
