Logo

W ramach współpracy nasza agencja kreatywna zaprojektowała logo dla marki Katarzyna Wójcik Make-Up. Jest to minimalistyczny znak graficzny oparty o typografię. Pionowy układ inicjałów i pełnej nazwy marki pomiedzy nimi ma przede wszystkim charakter estetyczny, który nadaje logo unikalny wyglad i przyciąga uwagę. Taki podział prezentuje się niestandardowo, wygląda profesjonalnie i elegancko. Pionowy układ logo jest podstawową wersją znaku.

Logo symbolizuje elegancję, zaufanie, pewność siebie, kreatywność, profesjonalizm, doświadczenie, kobiecość.

Księga Znaku

Termin „księga znaku” odnosi się do dokumentu, który zawiera wytyczne dotyczące stosowania logo w różnych sytuacjach i na różnych nośnikach. Księga znaku to rodzaj podręcznika, który określa, jak logo powinno być prezentowane w różnych kontekstach, aby zachować spójność i jednolitość wizualną.

Księga znaku zawiera zazwyczaj informacje dotyczące kolorów, proporcji, odstępów, zastosowań na różnych tłach, a także przestrzega przed nieprawidłowymi modyfikacjami logo. Dzięki temu dokumentowi marka utrzymuje jednolity i rozpoznawalny wizerunek w różnych sytuacjach, co wpływa na skuteczność komunikacji wizualnej i budowanie silnej tożsamości marki.

Akcydensy

Dla naszej klientki zaprojektowaliśmy zestaw akcydensów, w skład którego wchodzą: wizytówka, papier oraz teczka firmowa. Wszystkie projekty graficzne zostały zaprojektowane z myślą o minimalizmie i oszczędności form. 

Social Media

Kolejnym przedsięwzięciem graficznym było zaprojektowanie okładek do postów i relacji na instagram. Podobnie jak w przypadku akcydensów, do stworzenia postów wykorzystaliśmy eleganckie ramy oraz elementy z logo. Całość dopełniają zdjęcia makijaży lub eleganckie tło. 

Strona internetowa

Minimalizm to synonim elegancji i harmonii, a te cechy szczególnie cenione są w świecie marek premium, a także w branży beauty. Dlatego też, styl projektowania stron internetowych oparty na prostocie, pozbawiony ozdobników i dodatkowych elementów, nadal utrzymuje swoją popularność. Takie podejście sprawia, że witryna staje się nie tylko przejrzysta i czytelna, ale także umożliwia klientowi łatwe odnalezienie poszukiwanych treści. Całość wzbogacają wysokiej jakości zdjęcia makijaży oraz fryzur wykonanych w salonie klientki.

Minimalizm doskonale współgra z modelem projektowym o nazwie flat design, charakteryzującym się płaskimi elementami, pozbawionymi cieni i gradientów. Zaletą tego podejścia jest lekkość i prostota grafiki, co przekłada się na łatwość odbioru oraz poprawę czytelności strony. W ramach tego modelu, zminimalizowaliśmy liczbę używanych kolorów, korzystając z prostej typografii i kształtów. Dodatkowo, dzięki ograniczonej ilości elementów graficznych, strona szybciej się ładuje, co stanowi dodatkową korzyść.