
Startup School to cykl szkoleń realizowanych w ramach Platformy Startowej Start In Podkarpackie. Całość projektu została podzielona na 5 edycji, w ramach których odbywały się spotkania online dla osób zainteresowanych aplikowaniem do platformy, mających swój własny pomysł na biznes. W trakcie szkoleń uczestnicy mogli zdobyć podstawową wiedzę na temat ekosystemu startupowego i zyskać liczne wskazówki pomagające wdrożyć ich projekty w życie.
Nazwa i logo
Pracę nad identyfikacją zaczęliśmy od wymyślenia nazwy dla projektu. Pozornie prostym ale jednocześnie trafnym wyborem okazała się nazwa Startup School, która wywołuje skojarzenia zarówno z grupą docelową szkoleń, a więc przedstawicielami startupów, jak i edukacją oraz wiedzą, którą mogą oni nabyć w ramach wydarzenia. Podstawowa wersja logo utrzymana jest w kolorze granatowym, dodatkowo wzbogacona jest o czerwone elementy w sygnecie. Dzięki tej kolorystyce projekt nawiązuje do logo firmy HugeTECH, która jest inicjatorem wydarzenia Startup School. Sygnet wykorzystuje motyw rakiety kosmicznej, która jest często symbolem wielkich idei, przełomowych pomysłów, odkryć i technologii. Zaprojektowane logo miało dzięki niemu wywoływać skojarzenia takie jak: kreatywność, pomysłowość, nauka i energia. Prosty font o zaokrąglonych kształtach dodaje natomiast nazwie „szkolnego” charakteru.

Social Media i podziękownia
Dla Startup School stworzyliśmy szablony do social mediów, m.in. na wydarzenia na Facebooku, a także wzory do wykorzystania w prezentacjach szkoleniowych. Miały one być jednocześnie przyciągające uwagę oraz przejrzyste. Wszystkie projekty łączą minimalistyczne, spójne grafiki, a kolorystycznie nawiązują one do wcześniej wspomnianego logo. Dodatkowo nasza agencja kreatywna zaprojektowała dla marki podziękowania dla prelegentów – do wykorzystania w trakcie wydarzeń.
