BLOG
praktyczna wiedza i subiektywne spojrzenie na komunikację marki
Komunikacja 360° – co to jest?
Przez natłok informacji docierających do konsumentów na co dzień, warto zadbać o to, żeby komunikaty wysyłane przez naszą markę wychodziły z jak największej ilości źródeł. Zwiększa to szansę na skuteczną komunikację. Wykorzystanie w strategii marki wielu metod dotarcia do potencjalnych klientów jest fundamentem komunikacji 360°.
48 h w Clubhouse. Nasze wnioski dla biznesu i startupów.
Kalifornijski VC Founder Andreessen Horovitz (inaczej AH Capital Management), który zainwestował m.in. w Twittera, Skype, AirBnB i Medium, wycenił Clubhouse - apkę do interakcji w formacie audio - na 1 miliard dolarów. Andrew Chen, partner VC, pisze na swoim blogu, że...
Jak zbudować rozpoznawalność startupu przez markę osobistą foundera w 3 krokach
We współczesnym market(r)ingu wygrywają osobowości. Przytłoczeni nadmiarem komunikatów użytkownicy mediów wyławiają z sieci swoich wybrańców: ludzi, którzy ujmują wiedzą, doświadczeniem i autentycznością.
RE: Facebook, czyli aktualizowany wpis o fejsbukowych modernizacjach
Ah, ten Facebook. Tu coś usunie, tam doda, a resztę przemaluje. Co na to Twój fanpage na Facebooku? Jeśli prowadzisz fanpage na Facebooku swojej firmy, to jesteś w dobrym miejscu. Publikujemy tu miesięczne podsumowania najważniejszych zmian, które prędzej czy później...
Podsumowanie roku 2020 w branży Public Relations
Stowarzyszenie Agencji Public Relations poprosiło agencje członkowskie o podsumowanie 2020. roku w branży Public Relations. To był szczególny i wyjątkowy rok, w którym niektóre firmy odnalazły się lepiej, inne gorzej. Bez wątpienia też kolejne 24 miesiące będą wyzwaniem dla branży PR. W ramach realizowanego przez SAPR cyklu „Poznaj nasze firmy” odpowiadamy, dlaczego zdecydowaliśmy się na tę branżę, które kampanie zasługują na uznanie oraz z czym przyjdzie nam się mierzyć w najbliższym czasie.
Integracja komunikacji marketingowej
Spójne pod względem treści komunikowanie się z rynkiem, wskazywane jest jako warunek zbudowania silnej marki. Równolegle, w praktyce działań marketingowych i brandingowych obserwowane są zjawiska: outsourcingu, wirtualizacji, digitalizacji, przechodzenia na formy współpracy sieciowej pomiędzy firmami itp. Menedżerowie marki otwierają się coraz bardziej na współpracę z agencjami, doradcami, influencerami, freelancerami itp.
Chcesz więcej wiedzy?
Zapraszamy na wydarzenia, webinaria, szkolenia których jesteśmy organizatorami, współorganizatorami i gośćmi w charakterze ekspertów.
Obserwuj nasze social media
wybrane
wydarzenia
Startup School
cykl szkoleń przygotowujących do stworzenia i wdrożenia własnego pomysłu biznesowego
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
Cykliczne wydarzenie promujące przedsiębiorczość
Startup Weekend
Zaprojektuj zwój biznes w 24 godziny i dobierz zespół do jego wdrożenia
Agencja kreatywna
Huge Voice
ul. S. Moniuszki 11
35-015 Rzeszów
HugeVoice sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, 35-015, ul. Stanisława Moniuszki 11, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000873537, NIP 8133848638, REGON 38768912500000, wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.